niedziela, 4 marca 2012

Nadchodzi wiosna...

No i nareszcie!!!  Niby jeszcze zimno, ale ja już ją poczułam :) Wczoraj od rana posprzątaliśmy w domu, łącznie z myciem okien, no i aż przejrzało... dosłownie ;) To dało mi tyle energii, że jeszcze pojechaliśmy na zakupy, poszłam z Anią do fryzjera przyciąć jej piórka, a popołudniu poszliśmy do znajomych :) Dziś już zaliczyliśmy basen i spacer :D Cudny weekend!!!! Do tego jak mój skat spał to trochę czarowałam...

1. Cappuccino


2. Czarna pięnpość



3. Zachód słońca



A to zdjęcia ze spacerku:


Życzę wam równie udanego dnia :)

6 komentarzy:

KasiaN pisze...

Rzeczywiście pięknie dziś. Super kolczyki.

Robótkowe zacisze Agi pisze...

Piękny dzień, więc i my zaliczyłyśmy spacerek :) Ale Ty ślicznie czarujesz!!! :) dzisiaj nie mam faworyta, bo wszystko mi się bardzo podoba :) pozdrawiam

Anna Loska pisze...

Mam nadzieję, że wiosna już lada moment zawita u nas na dobre :) Też wczoraj sprzątaliśmy, a dzisiaj spacerek :)

Cristina pisze...

Unos bellos trabajos!!!

Alina pisze...

Sliczne prace !
Te czarne wpadly mi w oko !
Pozdrowienia !

Ewa pisze...

ale dostałaś "powera" :)