niedziela, 17 marca 2013

Słońce + energia = sutasz i ciasto

No nareszcie się doczekałam!!! Jest słońce :D No i we mnie wstąpiła też nowa energia . Powstał zatem komplecik pełen energii, kolorów i wszystkiego tego co lubię... zapraszam do podziwiania...




A na deser ciasto... Oj dawno nie piekłam, bo piekarnik nam się zepsuł a i chęci było brak, ale jak sprowbowałam tego ciasta u mojej mamy to wiedziałam, że muszę je upiec: Odwrócone ciasto ananasowe z pysznie karmelizowanymi ochechami i słodziutkim ananasem... mniam :)



Zapraszam do częstowania się :) Miłej niedzieli :D

EDIT: Przepis

Odwrócone ciasto ananasowe

10dkg masła
2szkl. cukru 
4 jajka 
puszka ananasów, 
20dkg orzechów włoskich
2 szkl mąki
łyżeczka proszku do pieszenia

Masło topimy i wylewamy na spód średniej blachy (25x37cm), posybujemy szklanką cukru, wykładamy ananasy, a w wolne miejsca układamy orzechy. Białka ubijamy na sztywno z cukrem, dodajemy żółtka. Dalej po łyżce mąki i soku z ananasa. Na koniec proszek do pieczniea. Masę wylewamy na ananasy i pieczemy ok 1 h w tem 200 st. Lekko studzimy i odwracamy.

SMACZNEGO :)

12 komentarzy:

katesz pisze...

Rzeczywiście kolor i energia aż przebijają z tego posta :)

Lina pisze...

Śliczny komplecik.A ciasto wygląda przepysznie:)Miłych chwil przy kawce i tym cieście życzę:)

Mika pisze...

To ja chcę przepis na to ciasto. Bo aż mi ślinka cieknie, a od dziś właśnie mogę jeść dosłownie wszystko

malutka pisze...

Ale pyszności u Ciebie:)
Wiosna w pełni:)
Pozdrawiam

Anna Loska pisze...

Wiosna na całego :)

Kasia z Różności pisze...

O, fajny ten przepis :) A komplecik - cudnie wiosenny :)

mała sztuka pisze...

rewelacja pozdrawiam ciepluteńko

KasiaN pisze...

Bardzo wiosenny komplecik. Ciacho szalenie smakowicie wygląda, a za mną chodzi coś słodkiego...

Kraina niezapominajek pisze...

Cudo! Faktycznie pełen energii :)

Alina pisze...

Kolia jest piekna a ciasto musze sprobowac , bo wyglada przepysznie !
Wiele serdecznosci sle !

Ula H. pisze...

Witaj ! Jestem Tu po raz pierwszy i bardzo mi się podoba u Ciebie.
Naszyjnik z sutaszu bardzo ładny, a ciasto pięknie podane...
Na pewno jeszcze Tu zajrzę :) Pozdrawiam serdecznie :))
http://najbardziejlubie.blogspot.com

Hania pisze...

Wow! Fantastyczny ten komplet!