niedziela, 14 kwietnia 2013

Czarności...

Oj jak cudownie !! Nareszcie mamy wiosnę :D Nie wiem jak Wy, ale my korzystamy z pogody ile się da :) Wczoraj wprawdzie każde wyjście na plac zabaw kończyło się bardzo szybkim powrotem z powodu deszczu, ale za to dziś byliśmy na wycieczce na Placu Zabaw w Tychach, po 2 h skakania po wszelkich atrakcjach Ania była totalnie wykończona i padła nam w aucie. Po pół godzinie ładowania akumlatorów wstała i znów wybyła na nasz miejscowy plac zabaw :) Tym razem tylko z tatą, a ja mam chwilkę dla siebie :)

No i chciałam Wam pokazać naszyjnik, który powstał do kompletu, który powstał już wieki temu. Nie ukrywam, że jestem z niego bardzo dumna :D



Niech słońce będzie z Wami, pa :*

5 komentarzy:

KasiaN pisze...

Ja też się cieszę z wiosny:) Czarny elegancki:))

Moje Małe Rękodzieło pisze...

jest po prostu piękny, taki dostojny.. niesamowicie wygląda :-)

Puszkova pisze...

Powinnaś czuć się dumna z takiego naszyjnika, bo jest przecudowny! Prawdziwe arcydzieło! Z resztą jak wszystkie Twoje biżutki :)
Pozdrawiam!

Hania pisze...

Oj zycz mi tego slonca bo u nas sie schowalo i paskudnie sie zrobilo:( Jakos tak wietrznie,zimno,deszczowo...Fuj! A naszyjnik piekny wyszedl! Taki na maksa elegancki:)

Kasia z Różności pisze...

Bądź dumna, bo jest z czego! Niezwykle elegancki :)