poniedziałek, 20 maja 2013

Czarności :)

Witam, witam nie było mnie tylko przez chwilę, a czuję jakby wieki mineły :) Niesamowicie odpoczełam od internetu za to fizycznie ciut się zmęczyłam :) Teraz przez tydzień będę odpoczywać ;) Na końcu posta kilka zdjęc z naszego cudownego weekendu w Szczyrku, a tymczasem komplecik który właśnie zaczełam w tych niesamowicie pięknych okolicznościach szczyrkowskich - w niedzielę rano gdy dziecię me jeszcze spało :D





A teraz obiecane zdjęcia :) Ja z moją wróżką :)



Pozdrawiam wszystkich a szczególnie nową podglądającą oraz wszystkie komentatorki poprzedniego posta- nawet nie wiecie jaką mi radochę zrobiłyście, że po powrocie miałam tyle komentarzy i życzeń udanego weekendu :)

Buziaki :*

1 komentarz:

Anna Loska pisze...

Widzę, że wycieczka się udała :)