piątek, 22 maja 2015

Piasek Pustyni i coś niecoś o pakowaniu :)

Na poczatek kolczyki które powstały z mojego ukochanego Piasku Pustyni dla jednej z handmejdowiczek z którą znam sie już od lat :)

ŚLiczne, prawda??


Przy okazji coś niecoś o pakowaniu naszych produktów :)

Chyba mam już na tym punkcie małego świra, uwielbiam te kokardki, folijki a ostatnio i naklejki :)
Robimy wszystko by po dostarczeniu naszych produktów do Państaw nadawały się one zarówno na prezent jak i były prezentem dla Państwa i cieczyły oczy juz od opakowania :)

A teraz dużo zdjęć ;)






I jak podoba się ?
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Wszystkie moje bziki pisze...

opakowania urocze, zwróciłam na nie uwagę, kiedy dostałam przesyłkę :) widzę, że ten temat się rozwija :)Takie opakowania są ujmujące, i wg mnie pokazują staranność i dbanie o wysoką jakość od początku do końca wytwarzania swego rękodzieła oraz szacunek do klienta i sympatię do tego co się robi, dla mnie to urocze jak ktoś zada sobie jeszcze na koniec trud pięknego opakowania swojego towaru :)