niedziela, 1 lipca 2012

Małe czy Duże??

Całkiem niedawno dostałam zlecenie na zrobienie kolczyków do chusty "zachód słońca" Girasola o takiej kolorystyce....


Jak paski to od razu pomyślałam o tym wzorze...




Jak widać na powyższym zdjęciu to ciut duży wzór, więc zrobiłam też mniejsza alternatywę: 



Ostatecznie zmawiająca wybrała duże, ale małe też już znalazły amatorkę :D A Wam które bardziej się podobają? Małe? czy duże?

A jak znosicie upały? Ja jestem wielbicielką słońca, ale dziś i mnie ta pogoda przerosła. Jeszcze rano pojechaliśmy na rowerach na Paprocany (a tam jest wodny plac zabaw), było strasznie fajnie , woda miło chłodziła, ale po powrocie do domu ... to siedzę przed wiatrakiem i się topię ;)

A tu zdjęcia z placu zabaw:





6 komentarzy:

Ania pisze...

obie pary są super. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam.

Robótkowe zacisze Agi pisze...

mnie też podobają się obie pary :) nie umiem wybrać jednej, gdyż obie są urocze i mają to COŚ :) pozdrawiam

katesz pisze...

mi się podobają większe, ale ja lubię duże kolczyki.
Połączenie kolorów nieziemskie!

Anna Loska pisze...

Duże! :D

Cristina pisze...

Preciosos pendientes!!!

Ewa pisze...

zaczynam nadrabianie zaległości u Ciebie, szykuj si na komentarze hurtem ;)
obie pary świetne!