niedziela, 29 lipca 2012

Seria bransoletek z Hello Kitty :)

Pierwsze próbne bransoletki rozeszły się w sumie zanim je komukolwiek pokazałam, więc przy okazji kolejnych koralikowych zakupów kupiłam kolejnych 6 kotków... ich już tez nie ma ;) ale jakby któraś z Was też chciała dla swoje księżniczki znów zamawiam :)








A tak bransoletka prezentuje się na ręce mojej Ani


No, a dziś z rana wybraliśmy się na wycieczką na Górę św. Anny na odpust :) Jak na prawdziwych pielgrzymów przystałamo troszkę też się przeszliśmy kalwarią....


Po mszy gdy tłum wokół sanktuarium był już ogromny pojechaliśmy do Kamienia Śląskiego...


A na koniec naleśniki w Opolu  w naszej ulubionej Grabówce :)


A później Ania już była totalnie padnięta, więc ruszyliśmy w drogę powrotną... wracaliśmy w deszczu...

A jak Wam minął weekend?? Nazbierałyście sił na cały tydzień?

Pozdrawiam :)



6 komentarzy:

Mika pisze...

A ja nie mam komu bransoletek zamawiać. I prędko na zmianę się nie zapowiada :) będzie 3 facetów w domu

Kasia z Różności pisze...

Fajne biżuteryjne drobiazgi :)
A gdzie kupujesz zawieszki? Aniołek wpadł mi w oko :)

Juta pisze...

Śliczniutka ta biżuteria dla dzieci.Szkoda,że moje księżniczki już wyrosły z takiej biżuterii:))))
Wspaniała wycieczka.U mnie również był odpust.
Pozdrawiam serdecznie

Anna Loska pisze...

Nic dziwnego, że bransoletki tak szybko się rozeszły :) Przecież każda dziewczyna chciałaby taką mieć :)

Robótkowe zacisze Agi pisze...

Urocze bransoletki :) i super wycieczka :)

Ewa pisze...

urocze biżutki dla małych dam :)