środa, 17 października 2012

Nieplanowany urlop i nowych wzorów ciąg dalszy...

A ja mam dziś wolne.. i to za sprawą mojej córki. Nie, nie jest chora ( na szczęście) powód jest prozaiczny: Ania ma dziś pasowanie na przedszkolaka :D.  Dowiedziałam się dość późno, bo w poniedziałek jak ją odbierałam z zajęć... No po prostu nie mogę tego opuścić...

No, a korzystając z wolnego nadrabiam zaległości na blogu, a dziś kolejny nowy wzór...

 Na początek z wielkim zapałam wzięłam się za szare...


Następnie zielone...


I Czerwono-czarny komplecik :)



No i powstają kolejne ;)



7 komentarzy:

KasiaN pisze...

Szare mi się podobają bardzo, ale te zielone mają fantastyczne kamyki! Komplet elegancki. Miłej imprezki:)

katesz pisze...

Mi najbardziej spodobały się szare, ale ogolnie wzór jest świetny. Te koraliki po bokach nadają uroku.

Wyplatanki pisze...

Podobnie jak dziewczynom wyzej - szare mi się podobają najbardziej ;) Ale kunszt wszysrkich mnie powala :)

Robótkowe zacisze Agi pisze...

Śliczny wzór :) a komplet czerwono-czarny fantastyczny :) pozdrawiam

Karolcia pisze...

Nieplanowany urlop jest najfajniejszy :)

Ania pisze...

Te czerwone są obłędne! A jaki mają super kształt. Twoje kolczyki są prześliczne. Pozdrawiam.

mała sztuka pisze...

prześliczne sa wszytkie ... to to duza panniaca już z córuni ... pozdrawiam ciepluteńko