piątek, 16 listopada 2012

Wymianka z kgosią :)

Jakiś czas temu Gosia z bloga To co lubię poprosiła mnie o komplet ślubny... na początku zmroziło mi krew w żyłach, bo jakoś nie miałam ochoty zmierzyć się z białym sutaszem (wymaga wręcz sterylnych warunków by nie zrobił się szybko szary... jeszcze przed ukończeniem), na szczęście siostra Gosi zamierza wystąpić w sukience Ecru, zatem odetchnęłam i powstał...



Natomiast Gosia zrobiła dla mnie poszewki na poduszki z cudnym kawowym wzorkiem... wydawało mi się , że chciałam jedną, a tu niespodzianka ...


Dziękuję Gosi :*

5 komentarzy:

Moje Małe Rękodzieło pisze...

cudowna wymianka ! piękna biżuteria, a kawusia wygląda na pyszną:-)

agea happiness pisze...

bardzo stylowy zestaw:)

Kasia z Różności pisze...

Piękne prezenty sobie przygotowałyście :)

kgosia pisze...

Ja tez dziękuję za wymiankę, biżuteria śliczna :)

mała sztuka pisze...

same pieknosci a ten twój sutasz jest nieziemski pozdrawiam ciepluteńko