niedziela, 26 sierpnia 2012

Na rrróżowo!

Wyobrażacie sobie, że kiedy nie lubiłam tego koloru?! No, a ostatnio nawet tworzę biżuterie w tym kolorze... taka odmiana :D I szczerze powiedziawszy baardzo mi się podoba to zestawienie kolorystyczne: róż+ czarny. A co Wy o nim myślicie?

Koralowce


Kolczyki nr1 


                                                      Kolczyki nr2- większe



                                                        Kolczyki nr3 - troche inaczej ;)


To tyle w tym temacie... na razie :D

9 komentarzy:

Kasia z Różności pisze...

super biżutki, a te kolczyki z pastylkami cieniowanymi cudownie wyglądają :)

malutka pisze...

U Ciebie to nie ma znaczenia czy róż z czarnym, czy czarny z różem.Wszystko idealnie ze sobą współgra.Tak trzymać.
Pozdrawiam

Asiek =} pisze...

Świetne połączenie =p
Naszyjnik wygląda bardzo bogato a kolczyki są prześliczne =D
Pozdrawiam cieplutko =}

Robótkowe zacisze Agi pisze...

ja też kiedyś nie lubiłam różu :) a teraz nawet noszę :) wszystko jak zwykle urocze i śliczne :) pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Prześliczne sutaszki :)
Też ostatnio testowałam takie połączenie kolorystyczne :D

Anna Loska pisze...

Koralowce są rewelacyjne! :D

annakatarzyna pisze...

Ależ śliczności! :)

mała sztuka pisze...

super cudeńka ... pozdrawiam ciepluteńko

Jankosie pisze...

Ten komplecik różowy jest wręcz cudowny :) jak się robi takie cuda??? :) podoba mi się niezmiernie, jeszcze raz gratuluję zdolności :)