niedziela, 5 sierpnia 2012

Troszkę zaległości...

Oj będzie chaotycznie, bo zaległości mam niemiłosierne i do tego tematy jakoś mi się nie łączą, a więc dziś Mix :)

1. Pierwsze kolczyki zamówiła znajoma, do swoich ulubionych butów: ciemny brąz i energetyczna pomarańcz...


2. Drugie są zainspirowane chustą Girasol Snow Flame...


3. Zielone iskierki, bo zielonych nigdy nie za dużo :)



4. Perełkowe bransoletki na gumkach..



5. No i sówki które mnie urzekły :)


To tyle, a teraz idę świętować niedzielę ;)

Pozdrawiam

8 komentarzy:

Betinka :) pisze...

Wszystkie kolczyki super, ale zielone mnie urzekły :)

*gooocha* pisze...

Jakie piękne prace!

Kasia z Różności pisze...

Cudowne kolory!Ale zielone oczywiście naj ;)

Karolcia pisze...

Piękne kolorki :)

Ania pisze...

Te dwie pierwsze pary są super! Świetnie Ci wyszły.

Alina pisze...

Robisz naprawde piekna bizuterie Wiolu !!!
Moc serdecznosci i zapraszam na moja rozdawajke...

Kasia :) pisze...

I wszystko jak zawsze cudowne.

Ewa pisze...

ajjjjj zielone..... :)