środa, 15 sierpnia 2012

Zielonooka bransoletka

A dziś niby to samo, a jednak coś innego: ażurowa bransoletka przyozdobiona zielonym sutaszem. Bransoletka w kolorze antycznego zlota z zielonym oczkiem. Powiem szczerze, że od razu zakochałam się w tej formie bransoletki,a le jakoś długo nie miałam na nią pomysłu.... aż przyszło natchnienie :) Przede wszystkim nie chciałam żeby sutaszu było za dużo, bo bransoletka straciłaby urok.. mam nadzieję, że nie doprowadziłam do tego :)





Jak dobrze, że dziś wolne... 

Pozdrawiam :*

7 komentarzy:

paauliska pisze...

śliczna jest

Kasia z Różności pisze...

Fajny efekt osiągnęłaś :)

IQ7 pisze...

Bardzo ładnie, wzajemnie się te dwa elementy bransoletki uzupełniają:)
pozdrawiam:)

Robótkowe zacisze Agi pisze...

Piękna bransoletka wyszła :) wszystko jest w odpowiednich proporcjach :) pozdrawiam

malutka pisze...

A ja się zastanawiałam jak wykorzystać taką bazę.
Efekt fantastyczny.
Pozdrawiam

Anna Loska pisze...

Wow! Piękna! Ale zdolniacha z Ciebie Wiola! :)

mała sztuka pisze...

cudo