sobota, 22 grudnia 2012

Coraz bliżej święta...

A ja po pracowitym czasie sutaszowania, stroję dom, pichcę i takie tam, ale bez przesady, bo święta to przede wszystkim radość :)

Na początek przedstawiam kolejne dwa kompleciki na zamówienie Pani Beaty :) Pierwszy to klasyka czarny+ biały, ale drugi... ale zapowiedziany pierwszy ;)


A drugi... czarny + ecru... oj bardzo mi się podoba to połączenie :)




Pozdrawiam w tą przedświąteczną sobotę :)

A i jeszcze dziękuję za wszelkie słowa otuchy przed wczorajszym występem... Ania wypadła pięknie aż się wzruszyłam , a oto zdjęcie mojego jeniołka ;)





4 komentarze:

Kasia z Różności pisze...

Wygląda cudownie, a wzruszenia przy występach, zwłaszcza pierwszych nie są mi obce :)

Anna Loska pisze...

Cudowny Aniołek :)

Lady Iness pisze...

komplecik w moim guscie, bardzo ladny a aniolek slodziutki :)
wesolych swiat

Juta pisze...

Wygląda uroczo.Widać przejęcie a może i troszkę zmęczenie:)Anioł anielski:)))