piątek, 21 grudnia 2012

Zaczarowany świat decou :)

Zaczarowany za sprawą pewnych wróżek , które jak tylko poznałam zawładnęły  moim sercem.  Motyw już wielokrotnie wykorzystywałam, bardzo dobrze się sprawdza... tym razem na owalu :) Duża...


I dwie mniejsze...


A doły są różowe :)



Trzymajcie kciuki, dziś wielki debiut sceniczny mojej córki... w przedszkolu mają jasełka, a Ania jest aniołkiem. Oczywiście wymagało to wielkiego zaangażowania z naszej strony (a raczej męża który zrobił skrzydła i gwiazdę), no i mam nadzieję, że nie zje ją trema :D


5 komentarzy:

Anna Loska pisze...

Piękne skrzyneczki, a Ania na pewno będzie najpiękniejszym aniołkiem na jasełkach :)

Blue-Anna pisze...

Śliczne, urocze pudełeczka. Powodzenia na przedstawieniu:)
My zaliczyliśmy awans poprzez aniołki aż po Maryję:) Tylko syn był zawsze pastuszkiem;)))

dudqa pisze...

Sliczny motyw

Juta pisze...

Pozachwycałam się najpierw kameą i broszką .Urocze.
Turkusy kocham we wszystkich możliwych odcieniach.Prace, zwłaszcza te z białymi przeurocze.
A wróżki nie dziwi mnie ,że zawładnęły Twoim sercem.
A o Swojego Aniołka na scenie możesz być absolutnie spokojna:))
Piszę komentarz wieczorem, ale na pewno się udało i zapewne Byłaś bardzo Dumna.
Pozdrawiam bardzo cieplutko Życząc Radosnych ,Wspaniałych Świąt.

Robótkowe zacisze Agi pisze...

śliczne pudełeczka :) wróżki są świetne :)