czwartek, 20 grudnia 2012

I znów w turkusie...

Chyba to modny kolor ostatnio? Zrobiłam ostatnio całą masę kolczyków z turkusem i czas je zaprezentować ;)

1.Pierwsze jako nowość. Ania przysłała mi swoje kamyki, a że były za duże do wymyślny wzorów powstały w prościutkim wzorze :)


2 i 3 to ten sam wzór z małą różnicą koralików :)



4. Długo zastanawiałam się w jaki wzór "ubrać" te długie turkusy i padło jednak na ten.. w sumie ładnie wyszło... wprawdzie duże (z biglem prawie 8cm) ale wąskie i zgrabne :) 

 5i 6. Kolejne dwie pary to jaśniutki turkus z białym :)



Buziaki :)

3 komentarze:

JoLis pisze...

Wow!! Jakie cudne!! Wszystkie piekne! Turkus (w ogole niebieski to moj ulubiony kolor) :) pozdrawiam niebiesko:)

mirosek pisze...

Cudnie obstalowałaś te wszystkie turkusy !!!
nr 5 to mój faworyt :) ciekawe zestawienie kolorystyczne :)

Moje Małe Rękodzieło pisze...

wszystko piękne nadzwyczajnie, jakos w ogóle dobrze mi kolor turkusowy pasuje do bizuterii sutaszowej ..