poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt

Zdrowych i Wesołych Świąt!!!!


Wprawdzie wielkie odpakowywanie prezentów już wieczorem, ale już teraz pochwalę się jednym z prezentów który poleciał do mojej przyjaciółki do Angli...



Qurcze żałuję że nie zrobiłam zdjęć pozostałych paczuszek które poleciały do przyjaciółek.... a jakoś tak się złożyło. Każda paczka była podobna i jako główny punkt były kolczyki które zamówiłam u Basiululi ... uwielbiam te kuleczki... sama ma dwie pary ;)

A i jeszcze się pochwalę... ja dużo nie robię na święta,bo antytalencie kulinarne jestem, ale pierniczki są moją domeną :) Ponadto w tym roku zrobiłam (po wycyganieniu od mojej mamy formy) orzeszki... mniam :) Zapraszam częstujcie się :)






5 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Dla Ciebie i bliskich Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia.
Niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia :)
Szczęśliwego Nowego

Ania pisze...

Wesołych Świąt!
Ale pysznie wyglądają te pierniczki :-))

Monika pisze...

Pogodnych i radosnych Świąt, pełnych ciepła i magicznych chwil.

Kasia z Różności pisze...

Wesołych Świąt :)

hanka-blog-handmade pisze...

Smakowicie się prezentują :)