poniedziałek, 3 września 2012

BOMBONIERKA

Jakoś tak od tyłu zaczynam z tymi zaległościami, bo ten komplet powstał tuz przed moim wyjazdem, jak już wszystkie inne rzeczy zostały rozdysponowane po sklepach i kiermaszach. A komplet podoba mi się szalenie i jego widok przyzywa mi na myśl BOMBONIERKĘ z pysznymi pralinkami. Bransoletka jest na metalowej bazie (lekko elastycznej tak, że można ją dopasować do ręki). Jako koraliki wykorzystam szklane perełki i cudne, czekoladowe Spectry.. a zresztą popatrzcie same :)






A na koniec przypominam o moim Candy, na które można zapisywać się też pod tym postem, a wszystkie szczegóły TU :)



18 komentarzy:

KasiaN pisze...

Niezmiennie podziwiam, jak się rozwijasz:) Czekoladki urocze.

Betinka :) pisze...

Uwielbiam czekoladę więc jak mogla bym się nie zachwycić? no jak?

Myszelka pisze...

Śliczne rzeczy tworzysz

dudqa pisze...

Pyszne :)

mała sztuka pisze...

preśliczny komplecik ... pozdrawiam ciepluteńko

Anonimowy pisze...

Ale uroczyska! Jak czekoladki :D

Kasia z Różności pisze...

Porównanie bardzo adekwatne :) Tylko narobiłaś mi smaka, a ja żadnej czekolady w domu nie mam! :P

JoLis pisze...

cudowności... rzeczywiście przypomina pyszne czekoladki:D:)

Dżej nej pisze...

Sutasz to jednak nie dla mnie... mi wszystko wychodzi krzywo :( Twoje prace są takie prościutkie i równiutkie... Jak Ty to robisz?

Anonimowy pisze...

piękny, słodki zestaw :) super! pozdrawiam!

jagodaj pisze...

Piękny komplet i na dodatek w moim ulubionym kolorze:)

barbaratoja pisze...

Czekoladka... mniam, mniam:-)

Unknown pisze...

nie wiem dlaczego ale ten komplet kojarzy mi się z Peru...

pomieszane-poplątane pisze...

Piękny komplecik i taki czekoladowy...

wieczka pisze...

fantastyczny, jesienno-kawowy
pozdrawiam

Ma_niusia pisze...

Śliczny, ale mi się z zapachem kawy takiej mocnej aromatycznej kojarzy :-)

Trojanda pisze...

Ale cudo. Podziwiam i zazdroszczę talentu ;)

Jankosie pisze...

Jaki ten komplet jest przepiękny :) jakbyś chciała go sprzedać, to ja pierwsza się ustawiam w kolejce :)