wtorek, 25 września 2012

Jak nad morzem to w turkusie :D

Jeszcze przed wyjazdem zamówiłam dużą paczkę tych kamyków, ponieważ coraz bardziej jestem nimi zauroczona.... a nad morze pasowały w sam raz.  Jako pierwszy powstał komplet w moim ulubionym zestawieniu turkus-brąz... Zawieszka nie miała szans wykończenia na wakacjach...



No, ale w domu doczepiłam do niej co trzeba ;)



Wakacje to cudowny czas kiedy nie muszę ścigać się z czasem i realizuję wiele swoich pomysłów... tak jak ten turkus+ czarny, które też mi się podoba :)



A w następnym poście znów coś z decou :D

No i byle do piątku :)

7 komentarzy:

Kraina niezapominajek pisze...

Śliczne są :)

Kuferek z pasją pisze...

Pięknie komponują się z brązem:)

mała sztuka pisze...

przesliczny komplecik pozdrawiam ciepluteńko

Robótkowe zacisze Agi pisze...

obydwa połączenia są śliczne :) pozdrawiam

Anna Loska pisze...

Jak zawsze śliczny :)

Juta pisze...

Cudowne prace w cudownych barwach turkusu:))Rzeczywiście i mnie kojarzą się z barwami morza:)
Pozdrawiam serdecznie

Ania pisze...

Piękne!Komplecik wyszedł Ci obłędnie.