niedziela, 2 września 2012

URLOPOWE CANDY

Już za parę chwil, za chwil parę....


Tak, tak nadszedł ten dzień, że i ja wyjeżdżam na długo wyczekiwany i w na pewno w pełni zasłużony odpoczynek :) Zaglądać tu na pewno nie będę, bo tam gdzie jadę nie przewiduję dostępu do neta, zatem aby mój blog nie czuł się opuszczony ogłaszam urlopowe candy :)

Zasady ogólnie znane:
1. Komentarz pod postem
2. banerek na Waszych blogach
3. Dodatkowo aby zwiększyć swoje szanse proszę zaglądać na mój blog, bo ca jakiś czas będą  posty z automatu (zaraz je utworzę ;)) z zaległościami i każdy komentarz to dodatkowy głos :)

A tu banerek:


A nagroda niech pozostanie niespodzianką :)

46 komentarzy:

Ania pisze...

to ja się zapisuję jako pierwsza. Uwielbiam Twoje wytwory. pozdrawiam.

zancia pisze...

a ja uwielbiam niespodzianki :))) zapisuje się koniecznie :))pozdrawiam :)*

kgosia pisze...

Uwielbiam niespodzianki, oczywiście się zapisuję

Kasia z Różności pisze...

Twoje prace to mistrzostwo, a adrenalinka przy rozpakowywaniu niespodzianki to fajne przeżycie! Dołączam :)
Fajnej zabawy na urlopie :)

Anonimowy pisze...

zgłaszam sie :) wszystkie warunki spełnione (banerek znajduje się na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

ewinka pisze...

Lubię niespodzianki :-)

Unknown pisze...

Na pewno wymyślisz coś wyjątkowo pięknego. Czekam grzecznie w kolejce. =)
Ana z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

mała sztuka pisze...

ustawiam sie w kolejce uwielbiam niespodzianki pozdrawiam ciepluteńko

Unknown pisze...

No to i ja się zgłaszam .

barbarahaft pisze...

chyba każdy z nas lubi niespodzianki, wiec chętnie się zgłoszę

Juta pisze...

Witam i zarazem żegnam:))) U mnie po długiej przymusowej przerwie związanej z awarią sprzętu. Ale świetnie ,że u Ciebie z perspektywą wspaniałego wypoczynku,którego Ci serdecznie życzę.
Oczywiście podziwiałam przepiękne prace, które powstały podczas mojej przerwy w odwiedzinach.
Najbardziej powzdychałam sobie do tych kolczyków "z jaspisem cappuccino"
Pozdrawiam serdecznie

Karkakg pisze...

z chęcią stanę i ja po niespodziankę :)
pozdrawiam!

madzialenaa pisze...

Też się zgłoszę ;)

pomieszane-poplątane pisze...

Uwielbiam niespodzianki więc chętnie się zapisuję :)

brzydula13 pisze...

Zaglądać będę regularnie, a niespodzianki... lubię bardzo :)
Pozdrawiam!

lapappilon pisze...

wooow! amazing! super!
...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Myszelka pisze...

Z ogromną przyjemnością przyłączam się do udziału w candy. Pozdrawiam życząc udanego urlopu :-)

*gooocha* pisze...

Kusicielka:) Niespodzianki fajna rzecz, więc się zapisuję :)

JoLis pisze...

witam:) uwielbiam niespodzianki dlatego zapisuję się na Twoje cukieraski:):)
Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

Dżej nej pisze...

Te łowickie wzorki mnie przekonały, staję w kolejce po niespodziankę :)

Karolcia pisze...

Fajne candy, więc się zapisuję :)

Unknown pisze...

niespodzianki sa super:-))) pozdrawiam!

jagodaj pisze...

Uwielbiam niespodzianki, z miłą chęcią dołączam do zabawy:)

Klimat 1kw pisze...

1. Komentarz pod postem
2. banerek na Waszych blogach
3. Dodatkowo aby zwiększyć swoje szanse proszę zaglądać na mój blog, bo ca jakiś czas będą posty z automatu (zaraz je utworzę ;)) z zaległościami i każdy komentarz to dodatkowy głos :)
zrobione zgąłszam się a banerek dodałam na bloga http://my-style-on-the-world.blogspot.com/ do zakłądki dsotepne reklamy ;]

barbaratoja pisze...

Zapisuję się,uwielbiam niespodzianki!
Miłego urlopu!

ROMA pisze...

Wkomponuję się w ogonek: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

ROMA pisze...

Wkomponuję się w ogonek: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Alina pisze...

O maly wlos ominelabym taka okazje!
Skladam swoj podpis !
Pozdrawiam serdecznie !

Foczix pisze...

To ja także stanę w kolejce po niespodziankę :)

Unknown pisze...

super! uwielbiam niespodzianki więc tez się zapisuję:)

Unknown pisze...

ja również sie zapisuje i zapraszam do mnie na koralikowewariacje.blogspot.com pozdrawiam

dudqa pisze...

z przyjemnością dołączam

KasiaN pisze...

Oczywiście z wielką przyjemnością stanę w kolejce:)

wieczka pisze...

to ja tez ustawie sie w ogonku ;)
pozdrawiam

nirshya.dwbh pisze...

Ciekawie się zapowiada, z przyjemnością zapisuję się w kolejkę!

Pozdrawiam

My Artistic Soul pisze...

To ja też spróbuję, może tym razem mi się poszczęści:) Poza tym, kto nie lubi niespodzianek?:) Miłego urlopiku!!!

Monika pisze...

Ja też się zapisuję, uwielbiam niespodzianki! Tym samym zapraszam na candy filmowe do mnie. :-)

Ma_niusia pisze...

I ja się zapisuję :-)

I zapraszam do mnie: http://domowakuchnia.blox.pl/html

Dotk@ pisze...

Jestem oczarowana Twoimi pracami :) z przyjemnością staję w kolejce :)

margotka pisze...

Jak nie niespodzianka to niespodzianka.Nie może mnie zabraknąć bo uwielbiam niespodzianki jak chyba większość z nas.

Pozdrawiam
margotka-o.blogspot.com

Kuferek z pasją pisze...

Nie mogłabym przejść obojętnie obok takiego candy:o) Uwielbiam niespodzianki:o)
Pozdrawiam

Wnętrza Zewnętrza pisze...

Chętnie się zgłaszam :) oraz zapraszam do siebie: wnetrzazewnetrza.blogspot.com
Pozdrawiam serdecznie (i trzymam kciuki za wygraną!)

maneruki pisze...

I ja dołączę, bo uwielbiam niespodzianki!

Trojanda pisze...

Z przyjemnością i w ostatniej chwili zapisuje się na niespodziankowe słodkości :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na niebieskie candy :)

Elunia pisze...

I ja ustawiam się w kolejce, bo uwielbiam niespodzianki :)

Udanego urlopu życzę :)

Jankosie pisze...

Od niedawna bawię się w branie udziału w Candy, ale jeszcze nic nie wygrałam, może tym razem się uda :) Twój blog jest świetny, uwielbiam oglądać rękodzieło :)
a banerek na madziarka.blox.pl