niedziela, 23 września 2012

Decou przerywnik

Dziś robię przerywnik w moich sutaszowych wspomnieniach z wakacji.... Jako pierwsze na warsztat po powrocie poszły decou skrzynki, a prezentację zaczynam od tej owalnej.. 

Bardzo, bardzo spodobał mi się ten, ale jak to zwykle bywa nie miałam na niego pomysłu. Dopiero jak szukałam pomysłu na pudełku nastąpiło olśnienie :D Dół fioletowy, a góra bajecznie kolorowa... 




No i w końcu w weekend narobiłam wszystkie zaległości, odpowiedziałam na meile, przygotowałam kilka rzeczy , a w tym nagrodę w moim Candy... jutro wysyłam ;)

4 komentarze:

katesz pisze...

Rzeczywiście, wzory, kolory bardzo energetyczne i idealnie pasujące na pudełko :)

mała sztuka pisze...

przesliczne pudełeczko pozddrawiam ciepluteńko

Edyta pisze...

Świetny wzór. Super go wykorzystałaś :)

Anna Loska pisze...

Piękne! Takie radosne i optymistyczne kolory, w sam raz na ponurą pogodę :)