niedziela, 3 lipca 2011

Klimatycznie...

Jeśli ten post się ukazał to... BARDZO DOBRZE !!! :D Tzn, że bloger działa doskonale, bo my jesteśmy właśnie w drodze na nasz 4dniowy wypad na Słowację :) No fakt tworzę dużo, jeden post dziennie to aż zanadto, a że czasem nie chcę robić miszmaszu w poście to wypełniam wolne dni :) 

Więc dziś chciałam pokazać Wam 2 skrzynki,  które zrobiłam dla Ani...

1. Klucznik. Ania zapytała mnie czy posiadam jakieś odkryte pudełko, bo chciałaby sobie postawić w przedpokoju na klucze i tak powstało to cudo.






2. A to serwetnik w cudny wróżkowo - elfowo - motylowy wzór...




8 komentarzy:

Kasia pisze...

klucznik podoba mi się przeogromnie!

Kasia z Różności pisze...

Piękności! I zielony pojemnik, i te wróżki wyszły Ci wspaniale :)

Kate pisze...

Świetne rzeczy ! podziwiam talentu ;)

zapraszam do mnie na ROZDANIE ! :)
www.zycie-kate.blogspot.com

kasia pisze...

Wiolu witaj-jakiś czas mnie nie było a u Ciebie same cuda:).Proszę napisz mi jak Ci się udaje decu na ciemnym tle?U mnie niknie wzór a u Ciebie wszystko tak wyrażnie?

Ewa pisze...

ka-pi-tal-ne :) widzę, że zabezpieczyłaś swoją nieobecność automatem ;)
Wypoczywajcie :)

Cynthia Lloréns pisze...

I just love evrything in here.....so many wonderful creations !!! I´m follower now.
I wish a wonderful week.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

Annette pisze...

Klucznik mnie zauroczył. Udanych wakacji :)

Anque pisze...

Klucznik już stoi i podziwiam za każdym razem jak przechodzę obok.. te kolory są tak energetyczne, że nie moge sie napatrzeć :)