poniedziałek, 18 lipca 2011

Wkręcę Was??

Podczas przedostatnich zakupów  koralikowych natknęłam się na cudnej urody turkusowe kabaszony, które miały mi posłużyć do sutaszów. Niestety nie umiałam dobrać do nich sznurków i zrezygnowana zrobiłam z nich wkrętki...no i BINGO!! Wzięła je pierwsza osoba, która je ujrzała :) Więc przy następnych zakupach wzięłam też inne kolory :) 


1. Turkusowo - złote


2. Granatowo - złote

3. Brązowo - złote

4. Niebieskie

A tak wyglądają na uchu. Są dość duże  21x7 mm.




A i zdjęcie zbiorowe ;)


To jak wkręcicie się??

Edit: Wszystkich zainteresowanych kupnem zapraszam o TU do mojego działy sprzedaży ;)

7 komentarzy:

Elcias pisze...

Brązowo - złote świetne. Po ile te cudeńka? ;>

Ewa pisze...

a pewnie że wkręcisz :) :) granatowo - złote wyglądają jak jeansowe :) A brąz ze złotem wymiata ;)

KasiaN pisze...

No i proszę i le wykręciłaś cudaczków:) Aż chce się wkręcać...

Kasia z Różności pisze...

Dobrze, że na uchu pokazałaś, bo faktycznie spore są!

Aga T. pisze...

Super!!! Ja uwielbiam właśnie takie wielkie :))

malutka pisze...

Witaj,
ładniusie te Twoje cudeńka:)
Dziękuje za odwiedziny i za udział w zabawie.
Pozdrawiam

CyberJulka pisze...

Świetny pomysł! Pozdrawiam!