czwartek, 21 lipca 2011

Moje pierwsze wyróżnienie..

No i stało się... dostałam moje pierwsze wyróżnienie...od Katalin  a wyróżnieniem jest Lovely Blog Award.

Bardzo, bardzo dziękuję :) Bardzo mi miło :) A teraz wg zasad 7 faktów o mnie ;)

1. Po pierwsze jestem mamą 18 miesięcznej Ani :) i uwielbiam moje dziecko :)

2. Uwielbiam tworzyć :) Nie umie siedzieć z pustymi rękami, tworzenie jest moim relaksem i odstresowaniem :)

3. Przed urodzeniem Ani uwielbiałam czytać ;) No niestety teraz czasu mniej, ale jak książka mnie wkręci to przeczytam z zapartym tchem :)

4. Kocham podróże i przygody :)

5. Jestem optymistką :)

6. Uwielbiam lato i wakacje!

7. Pokochałam świat blogowy całym sercem. Wasze komentarze dodają mi energii i zapału do pracy. Dziękuję :)

A teraz moje nominacje... chyba nie będzie ich aż 16 :/

1. Oczywiście dla Ewuni z Zakątka Dzieciątek, której prace absolutnie uwielbiam, no i która jest wspaniałą osobą :)

2. Kasię z Filcaków i Spółka za niesamowity zapał do pracy i wielorakość ;)

3. IQ7 z Papier i tkanina ponieważ uwielbiam jej torebki i nawet jedną mam ;)

4. Kasię z Różności dla przyjemności, bo w ogóle lubię szycie a nie mam do tego talentu, więc przynajmniej i niej sobie pooglądam :)

5. ... z Kiermaszowni za jej wspaniałe Anioły :)

I na tym zakończę, bo chcę żeby te wyróżnienia miały dla Was wartość ;p

Co muszą zrobić nominowane osoby?
- Umieścić podziękowania i link do blogera, który przyznał Tobie nagrodę
- Skopiować i wkleić swoje wyróżnienie
- Napisać o sobie 7 rzeczy
- Nominować 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
oraz napisać im komentarz tak, by mogli się dowiedzieć, że nagrodę otrzymali :)

Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :*

7 komentarzy:

Ann pisze...

Gratulacje :)

Kasia z Różności pisze...

O qurka - dzięki! I do tego w takim towarzystwie - to zaszczyt :D
Ale ta weryfikacja obrazkowa to mnie kiedyś zabije! Można prosić o wyłączenie?

Ewa pisze...

hihi, gratulacje Wiolu :) I dziękuuuuuję :) No właśnie miałam pisać, że dostałam od Ystin, ale widzę po komentarzu, że sama doczytałaś ;)
My chyba naprawdę robimy te same rzeczy jednocześnie ;)))

Ulotne Chwile pisze...

Ja też gratuluję i pozdrawiam serdecznie

kasia pisze...

Wiolu gratuluje bardzo i dziękuję za wyróżnienie:)

Jola pisze...

Gratuluję serdecznie!!
Dziękuję za udział w Candy:-*

IQ7 pisze...

Również i ja gratuluję i serdecznie dziękuję za wyróżnienie... pozdrawiam cieplutko:)