poniedziałek, 25 lipca 2011

Przywiozłam z wakacji IV

To już naprawdę ostatni post z tej serii obiecuję :) No chyba, że przywiozę coś ze Szwajcarii :D

Pierwszy komplecik nie był prezentowany, bo zabrakło mi ciemno zielonego sznurka do drugiego kolczyka :( W sklepie internetowym go nie było, no i dopiero w pasmanterii w Tychach znalazłam :D Komplecik prosty ale moim zdaniem bardzo ładny :) Niestety nie mam zdjęć razem, bo bransoletka już gdzieś wyfrunęła...







A drugi nie był prezentowany, bo na początku nie podobał mi się naszyjnik, ale jak go zaczęto przymierzać to mi się spodobał i dorobiłam bransoletkę. Nazwałam go " Na Bogato" ;) bo tyle w nim koralików :)





8 komentarzy:

Kraina niezapominajek pisze...

Piękne obydwa komplety :)

Ania pisze...

ten zielony komplet jest najfajniejszy. Kolczyki wy[asione. Pozdrawiam.

katesz pisze...

Ostatni komplet bardzo mi się podoba, szczególnie bransoletka!

Ewa pisze...

śliczne oba, ale "na bogato" wymiata ;)

ladybird pisze...

Oba godne podziwu , ale mnie urzekł ten zielony pewnie dlatego ,ze ja skromniej wolę . Podziwiam cię każdego dnia coraz bardziej ,ze znajdujesz czas i pomysły na ciągle nowe prace :)

Lukrecja pisze...

zielone jest piękne
to mój ukochany kolor

KasiaN pisze...

Zielony ma śliczny kolor, zaś ten na bogato taki szykowny.

mirosek pisze...

Uwielbiam sutasz a naszyjnik i bransoleta -rewelacja!!!