środa, 6 lipca 2011

Sama prywata..

a dziś sama prywata :p A bo dziś mamy nasze malutkie święto nasza Ania kończy półtora roku.. bosze jak ten czas leci, a ona staje się taka duża i samodzielna!!! Wszystkiego najlepszego słońce :)



No i kolejna prywata... klucznik na nasz użytek. Po kluczniku dla Ani nie mogłam pozwolić żeby ten przysłowiowy szewc bez butów chodził, tyle, że nasza musiała być dużo większa. No i znalazłam starą skrzynkę na wina i się wzięłam do dzieła, a oto i efekt...





A już jutro wracamy...ciekawe czy coś przywiozę z tych podróży... w sensie robótkowym ;)

8 komentarzy:

agea pisze...

fajniutki ten klucznik, taki elegancki:)
zapraszam do siebie na candy
http://www.agea-happiness.blogspot.com/

Krysia to uszyła pisze...

no to mamy córki w bardzo zbliżonym wieku - moja jest o dwa miesiące starsza :-) i muszę spapugować - bosze jak ten czas leci!
A skrzyneczka śliczna - ten motyw jest faktycznie piękny i na świecznikach prezentuje się równie cudnie!

Lukrecja pisze...

ale ten czas leci
:)
100 lat dla panienki

Ann pisze...

Sto lat dla panny :)

CyberJulka pisze...

Najlepsze życzenia dla córeczki i jej mamy! Mój Alanek wczoraj skończył dwa miesiące:)))) Skrzyneczka świetnie się prezentuje! Pozdrawiam!

kasia pisze...

Wszystkiego co najlepsze słonko:)

Kasia z Różności pisze...

Aniołku - samych pogodnych dni!!! Mamo aniołka - skrzynka wyszła Ci extra :)

Ewa pisze...

ech Anula, rośnij zdrowo ku uciesze rodzicieli :)
a klucznik boski :)