niedziela, 10 lipca 2011

Przywiozłam z wakacji III

Po pierwsze bardzo dziękuję Wam wszystkim :) Dziś rano liczba moich obserwatorów przekroczyła magiczną setkę co bardzo mnie cieszy :D Jakby nie to, że już mam Candy to bym pewnie jakieś zorganizowała z tej okazji ;)

To już chyba ostatni część cyklu "Przywiozłam z wakacji" :). Dziś dwie bransoletki które zrobiłam na Słowacji i kolczyki, które do nich dodziergałam wczoraj :)

1. Czerwone korale





2. Szmaragd w trawie. 




A bransoletkę można nosić na dwa sposoby :



8 komentarzy:

http://syllovesshabby.blogspot.com pisze...

Slicznsci i te kolorki, jestem zachwycona!

Milej niedzieli pozdrawiam cieplutko

Syl

Elcias pisze...

super ;)

-mamon- pisze...

Ładne, szalona kobieto, ja na wakacjach nawet palcem bym nie mogła ruszyć, mąż by mnie chyba udusił.

Ewa pisze...

Bardzo mi się podobają kolory w obu zestawach :)
ps. a co do byznesu - skonsultuję się z mamą i dam Ci znać :)

kasia pisze...

Wiolu-śliczne-bardzo mi się podoba.Dziękuję bardzo-Buziaki:)

Kasia z Różności pisze...

Łał - oba komplety są śliczne :)

Ann pisze...

oba komplety sa bardzo ładne :)

KasiaN pisze...

Idziesz jak burza z tym sutaszem, świetne kolory i kamienie. Pomysły widzę masz nie wyczerpane. Oby tak dalej!