środa, 24 sierpnia 2011

Nareszcie o koralach :D

Przy okazji wymianki z Sylwią  (o której pisałam TU) powstały moje pierwsze czarne korale :) Wyróżniłam tak te czarne korale z moich korali decoupage, których kilka sznurków już powstało i można je oglądać TU, ponieważ nigdy nie myślałam, ze da się zrobić czarne korale!! Jednak mój niezawodny mąż, który ma umysł otwarty, wymyślił jak to zrobić :) Oczywiście były znacznie bardziej pracochłonne od poprzednich , ale za to jaki efekt!!! Pierwszy sznurek powędrował do Sylwii, drugi(on jest bohaterem dzisiejszego postu) już sprzedany, a trzeci czeka na nawleczenie :)


Tym razem zrobiłam więcej kuleczek, że można nosić na krótko i ...
 Na długo :D



A pozostając w temacie korali, to w pewien wieczór gdy wszytko było już zrobione zaplątałam taki sznurek... to w ramach nowości :D Powstał z resztek drewnianych koralików, które znalazłam podczas sprzątania mojego warsztatu i uważam, że mimo iż z resztek to bardzo ładnie mi wyszedł :)

A tak się prezentuje na szyi :)

10 komentarzy:

Ewa pisze...

Ale fajne :) Te czarne - boskie. Ale te drugie tak wakacyjnie mi się kojarzą, że chętnie bym je wkładała, gdy będzie szaro buro :D

KasiaN pisze...

Czarne super, ale te kolorowe maja swój urok, mają fajne kolorki

Kraina niezapominajek pisze...

Piękne korale :)

ladybird pisze...

Czarne śliczne , ale te z resztek urzekły mnie na maxa :D

Kasia pisze...

mi tam nawet te resztkowe chyba bardziej się podobają ;D

Kasia z Różności pisze...

Ulala! Piękoności dzisiaj zaserwowałaś! Oba naszyjniki są po prostu cudowne - każdy inny i piękny :D

kasia pisze...

Super!Cudne oba.Wiolu wrzuć opis jak zrobić czarne decu:)

Kuba pisze...

Dzień dobry. No ja się na koralach za bardzo to nie znam ale biegać i skakać to chyba raczej w nich nie można. No chyba że ktoś ma jeszcze mleczaki.
Dziękuję za odwiedziny i życzę dobrego dnia Kuba.

Sabik pisze...

Urzekające kolorystycznie..śliczne!

Juta pisze...

Przepiękne. Zniewoliły mnie z "resztek".