niedziela, 14 sierpnia 2011

Alpejskie inspiracje

Oj Alpy... cudowne miejsce :) My byliśmy w Valais, a dokładnie w małej miejscowości Blitzingen. Przywiozłam stamtad całą masę zdjęc i tylko kilka sutaszykówe, więc najpierw tym razem zdjęcia :)

 przełęcz Grimsel

 Rodan

 Na zdjęciu powyżej tradycyjny alpejski spichlerz, ustawiony na kamieniach żeby myszy nie zjadły zapasów.

 Widok na Eggishorn z Bellwaldu

 Widok na Bellwald ok 2000m n p m

 Szwajcarka wioseczka w której mieszkaliśmy

 O nasza wioseczka w całej okazałości

Rodan raz jeszcze

No a w takich warunkach pracowałam :)


No i powstało...



1. Czerwony komplecik




2. Naszyjnika nie dokończyłam, bo zabrakło mi brązowego sznurka, ale zapowiada się obiecująco....


3. No i fioletowy komplecik




A i już skończona na ręce...



To tyle :) Miłej niedzieli życzę :)

6 komentarzy:

Kasia :) pisze...

Widoki niesamowite,aż Ci zazdroszczę tego pobytu,a sutaszki jak zawsze przepiękne.

Kraina niezapominajek pisze...

Zdjęcia i krajobrazy na nich niesamowite, a biżuteria oczywiście piękna :)

Edyta pisze...

Niesamowite widoki. W takim otoczeniu można wypocząć... i stworzyć piękną biżuterię. Pozdrawiam

kasia pisze...

Wspaniałe widoki i jak zawsze cudna biżuteria:)

PAKMA pisze...

Sliczne zdjecia :)Jak ja uwielbiam takie klimaty...

Ewa pisze...

ale górsko dziś u Ciebie :) lubię te klimaty :) Sutasz... - Ty wiesz :)