poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Sprawy organizacyjne...

Oj wiem, wiem, ze w Polsce pada, a w Szwajcarii calkiem przyjemnie :) Wprawdzie dzis (jeszcze) pochmurnie, ale ostatnie dni byly wrecz upalne i nawet moje dziecie i malz kapali sie w basenie -ogrodowym, stalym, gdzie woda nie nagrzana i temperatura ok 17st... wiec ja sie nie odwazylam :p Dzis tu swieto narodowe, wiec popoludniu idziemy na fest :)

No a ja sierpien zaczynam od spraw organizacyjnych :p  Zaczynam sie troche ogararniac z komentarzami... odpisuje pomalutku, ale czasem mam problem, bo nie mam adresu, a zapytanie jest... Jeszcze nie opanowalam sztuki bezposredniego odpowiadania na komentarze :/ choc podobno sie da... Zatem prosze osoby zaiteresowane o meila na wnyga(malpa)op.pl . Szczegolnie Monike :)

Dziekuje tez kgosi za wyroznienie :) No niestety jakos nie umie do Ciebie dotrzec :/ W Twoim profilu nie ma wyroznionego Twojego bloga, wiec prosze zostaw adres a na pewno zajrze :D

Pozdrawiam slonecznie :*

5 komentarzy:

kgosia pisze...

Zapraszam http://www.kgosia.blogspot.com/

Pracownia Kreatywności pisze...

Gratulujemy wylosowania książki "Magia filcowania". Prosimy o kontakt mailowy celem podania dresu do wysyłki. Pozdrawiamy serdecznie.

Unknown pisze...

Dziękuję za udział w candy, życze powodzenia

Świat na widelcu pisze...

też bym sie pokapała w basenie hihihi
dziękuje za udział w candy i życzę wygranej:)

klucze do raju pisze...

Zapraszam na kolejne candy z Edwardem Tulanem :).
pozdrawiam.M.