piątek, 26 sierpnia 2011

Z Wrocławia...

A właściwie z drogi do Wrocławia ;) No niestety przejazd pociągiem trwał ponad 3h, zatem mnóstwo czasu... a że ja nie cierpię się nudzi do pociągu wzięłam robótki :) Kilka rzeczy które musiałam dokończyć lub poprawić, a całkiem nowy to ten komplecik....




A w Wrocławiu wpadłam w szał zakupów ;) Ubraniowymi nie będę męczyć, ale wpadłam min na takie coś...

Absolutnie nie wiem do czego to służy, ale już mam pomysł ja to wykorzystać ;)

A i moje absolutnie ulubione zdjęcia...



A i jeszcze jedna sprawa... W sumie nie wiem jak zacząć, bo sprawa głupia, a chodzi o reklamy na moim blogu... W sumie ich nie lubię, ale małż mnie namówił... się naczytał i postanowił stworzyć fundusz na zabawki dla Ania... w sumie nie wiem dla kogo te zabawki, bo jak byłam we Wrocławiu to kupił jej kolejkę z Tomkiem i zabawa wygląda tak:

Jak myślicie kto ma lepszą zabawę? ;) W każdym razie jak ktoś chce wesprzeć fundusz zabawkowy to zapraszam do klikania na reklamy :D

10 komentarzy:

Kraina niezapominajek pisze...

Oczywiście piękna biżuteria :) mnie jutro czeka dwu godzinna podróż i właśnie się zastanawiam: książka czy szydełko? a może w jedną stronę książka a w drugą szydełko? :)
Pozdrawiam :)

Justyna pisze...

Piękne kolczyki :)niesamowity kolor.
Twój zakup to ćwieki do ozdabiania m.in. kartek, scrapów :)
A i widzę, że zajęcia mamy podobne...kawa to coś co tygryski lubią najbardziej.

dudqa pisze...

Biżutki piękne, a kawa wyglada smakowicie

Ewa pisze...

biżuteria - to Ty już tam najlepiej wiesz :)
a kawa.... o matko, jeszcze ni piłam dziś kawy! pędzę parzyć :)

malutka pisze...

Boskie ćwieki:)U mnie takich cudów nie ma:(
A kawusia pierwsza klasa.
Zniewalający kolor biżuterii.
Pozdrawiam

Aga T. pisze...

Zaśliniłam się na widok... i biżuteri i kawki:)) Ćwieki super!

agea happiness pisze...

ach te zabawki:)

Edyta pisze...

Ja to się będę powtarzała ale niebieski to mój ulubiony kolor... Ten z poprzedniego postu to też mój ulubiony kolor :D
Cuda!

kasia pisze...

Super biżuteria,kawka aż ślinka leci,no i zabawa świetna dla obu stron myślę:)

Juta pisze...

Biżuteria śliczna.Co do ulubionego zdjęcia to wcale się nie dziwię.Tak apetyczne:)))))
Zabawka typu kolejka jak świat światem zawsze inspirowała do zabawy najbardziej Tatusiów:)))
Pozdrawiam