poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Wymianka z słonecznikiem w tle :)





Jakiś czas zapisałam się na wymiankę organizowaną przez Anię . Upominek przypadło mi robić właśnie Ani :) Celowo czekałam do losowania, bo upominek chciałam dopasować do obdarowanej prze zemnie osoby. No i oto co przygotowałam dla Ani... pozwolę Wam się poczuć jak osoba obdarowana i pokaże warstwami...











A ja z kolei zostałam obdarowana przez Joannę :) Zobaczcie sami jakie cudowności dostałam...





Kto zgadnie co to...

Okładka na książkę!!

A to prezent dla mojej Anusi :)

I lawendowe serducho :)

Bardzo dziękuję Asiu :) Sprawiłaś mi wiele radości :D W ogóle jestem bardzo zadowolona z wymianki. To moja pierwsza i trochę się obawiałam, ale wszytko poszło sprawnie, a prezenty które dostałam okazały się w 100% trafione :) Od Joasi dostałam też list i po prostu nie umie wyjść z podziwu ile nas łączy :) Po pierwsze córki Anie, oczywiście zamiłowanie do handmajdu, ale także miłość do Kubusia Puchatka :) Już myślę o kolejnej wymiance ;)





5 komentarzy:

Ewa pisze...

Suuuuuuper :D

Kraina niezapominajek pisze...

Piękna wymianka :)

agea happiness pisze...

fajniutka wymianka:)

Ania pisze...

Cieszę się, że jesteś zadowolona z wymianki i zapraszam na następną (za jakiś czas).

Kasia z Różności pisze...

Fajna prezentacja prezenciku! Piekne podarki przygotowałaś dla Ani, już jej zazdroszczę!
Okładka na książkę jest extra, świetnie pomyślana, te klapeczki z koralikami! :)