wtorek, 9 sierpnia 2011

Szwajcarskie inspiracje I

Oczywiście zaraz po przyjeździe do Dietikon , miasta pod Zurichem, gdzie mieszkają nasi znajomi i gospodarze, wyruszyliśmy na zwiedzanie okolicy. Nowe miejsce, inna kultura, piękne widoki i moja głowa napełniła się pomysłami. Po prostu nie mogłam pozwolić im ulecieć i wzięłam się do roboty :D Pierwsza inspiracja... mała fontanna w parku obok naszego domu... urzekła mnie swoją niebieskości.. 



zatem tworzymy w niebieskim!!!

Po pierwsze coś łatwego .. kolczyki!



No i komplecik z którego jestem bardzo dumna :)





A tu z tyłu widać, że prawie cała bransoletka jest dwustronna :)


Przypominam że jeśli ktoś jest chętny na szwajcarskie sutaszyki to zapraszam na meila wnyga@op.pl . Do każdego sutasza słodkości dorzucam prosto z Szwajcarii :) A do albumu Dostępne dodałam już moje szwajcarskie wyczyny ;)



6 komentarzy:

Ewa pisze...

Widać, że inspiracją była woda :) faaaaajne sutaszyki :D
ps. a moje zielone kolczyki budzą ogólną ciekawość :D

PAKMA pisze...

Sliczny zestaw :)

KasiaN pisze...

Widziałam zajawkę tych cudności, niebieskie bardzo lubię, czekam na dalsze wspaniałości i pozdrawiam

Lukrecja pisze...

piekne

agea pisze...

fajniutki zestaw:)

Karina pisze...

przepiękne i niebieskie.