środa, 14 września 2011

Biedronka ach biedronka...

Po pierwsze witam nową obserwatorkę :) A po drugie dziewczyny bardzo dziękuję, że zaglądacie, że zostawiacie komentarze, każdy jeden jest jak miód na moje serducho :D Bardzo przepraszam, że ja ostatnio tak mało się udzielam, ale jeszcze nie ogarnęłam się z nową pracą... Zaglądam do Was jak mogę, ale już czasem sił brakuje mi na komentowanie.... tym bardziej dziękuję, że wy zaglądacie :) Buziaki 


A biedronki są nawet dwie ;p Na skrzyneczce :)






13 komentarzy:

Ewa pisze...

to chyba dla mnie ten post ;) sama wiesz ile u mnie biedronek, hihihi :D
urocza jest ta skrzyneczka!

ladybird pisze...

Ale słodkie biedroneczki :) Moja Tosia ma takie same na stolikach nocnych przy łóżeczku :) Pozdrawiam !

Kasia :) pisze...

śliczna

Robótkowe zacisze Agi pisze...

ale fajne biedronki :)

Juta pisze...

Piękna skrzyneczka.Chyba nie ma osoby która by nie lubiła biedroneczek:)))))
Pozdrawiam serdecznie

Ania pisze...

le słodki motyw!!!
Skrzyneczka cudna :)

Kasia z Różności pisze...

Normalnie jak nic w Ewci klimatach ! Ślicznie wyszła :)

Kasia pisze...

ale wesołe! :D gęba sama się smieje :D

Kraina niezapominajek pisze...

Śliczne te biedronki :) mi już niestety też czasu zaczyna na wszystko brakować... straszne to

paauliska pisze...

śliczna :) urocza ta szkatułka

Anonimowy pisze...

Kocham biedronki - szczególnie w tak uroczym wydaniu :)

Edyta pisze...

Urocza. Pozdrawiam

kasia pisze...

Śliczna i taka kolorowa:).Słodziutka:)