sobota, 17 września 2011

Na zlot czas...

Ten weekend jest wyjątkowy, bo swój zlot ma moje ulubione forum  Niestety mnie tam nie ma... z wielu powodów nieważne... bardzo wiele zawdzięczam temu forum... to tam przekonałam się, że mogę być nie tylko matką, ale także mieć swoje pasje... 

No i mam te pasje!! Realizuję się twórczo!! I jest mi z tym bardzo dobrze :) 

W związku z tym, gdy dowiedziałam się, ze można fundować nagrody dla zlotowiczów to od razu wzięłam się do roboty i tak powstały...


1. Piórniczek/skrzyneczka ze słonecznikami



2. Kogutowy komplet


3. Sutaszowe kolczyki


4. I garść innych kolczyków...


A razem prezentuje się to tak:


No i drobny prezent dla wspaniałej organizatorki ;)


Miłej zabawy zlotowiczki ;)

9 komentarzy:

Lady Iness pisze...

skrzyneczka super jest, sloneczniki jak zywe, a kogucik bardzo radosny :)

paauliska pisze...

skrzyneczka urocza :) a biżuteria piękna :) pozdrawiam serdecznie :)

Kasia z Różności pisze...

Uwielbiam ten motyw słoneczników z elficzkami - piórnik wyszedł rewelacyjnie :)

IQ7 pisze...

Wszystko piękne ale skrzyneczka bardzo mi się podoba... pozdawiam:)

Ewa pisze...

o kurczaczki, ale fajowe rzeczy zroobiłaś :)
A piorniczek... - wymiata normalnie :D

PAKMA pisze...

Ten kogutowy komplet jest swietny, a elfy na slonecznikach - rewelacja!!! Piekne prezenty przygotowalas, na pewno uciesza nowe wlascicielki :)

Jomo pisze...

Ależ u Ciebie piękność, jak zwykle!!! Wszystko jest rewelacyjne i nowa bransoletka niebieska też!!! Ja mówię, że jest od razu do polubienia :)

Kasia pisze...

ta słonecznikowa skrzyneczka jest śliczna!

choco pisze...

melduje się posiadaczka kogutkowego kompletu :) oraz pewnego różowego bukietu :> dziękuję bardzo Wiolu :*