sobota, 10 września 2011

A dziś wesele ma...

Ewa i Dawid!!! 
Czyli szwagrostwo mojej koleżanki:) A zamiast kwiatów, prawie już tradycyjnie winko w unikatowej skrzyneczce:)


Może ktoś pamięta, że ten motyw robiłam też już w złotym kolorze... myślę, że w srebrnym jeszcze lepiej się prezentuje :p

No, a ja dziś mam wolne  . Trochę ogarniam dom, no i przygotowuję się na jutrzejszą imprezę ... ale o tym kiedy indziej 

No, a paczki w końcu wysłałam... ufff. Nazbierało się ich już pięć, a na poczcie nadal awaria!!! No to zapakowałam się do auta i pojechałam do obok mieściny 

Miłej soboty :D

4 komentarze:

Kasia z Różności pisze...

Fajna, niebanalna pamiątka w Twoim wykonaniu powstała :)

Ewa pisze...

Oj w tym srebrze chyba faktycznie bardziej jej do twarzy ;)

Juta pisze...

Przepięknie się prezentuje skrzyneczka.Udanej imprezy:)))
Pozdrawiam

Kasia :) pisze...

a mnie się podobają i w złocie i w srebrze