czwartek, 29 września 2011

Nadal w temacie wymianek...

Tym razem prywatna z Kasicą z Różności dla przyjemności :D Ja zgłosiłam zapotrzebowanie na torbę śniadaniową i dostałam takie cudo...


Dostałam je we wtorek i od razu w środę zapakowałam się do pracy... Wiem, ze dużo, ale ja w pracy do 18!!! A torba spisała się nad wyraz dobrze i wszytko się zmieściło :)

No i reszta prezentów od Kasi :) A więcej fotek na jej blogu :D





Natomiast Kasia zażyczyła sobie małe kuleczki-kolczyki do kogutowego wisiora.... Nie umiałam się oprzeć... ale kolczyki też były :p




No i karteczka z podziękowaniami :)

Dziękuję Kasiu za cudowną wymiankę 

4 komentarze:

Kasia z Różności pisze...

To ja dziękuję za tak fantastyczne prezenty! Następnym razem będę uważała, co piszę u Ciebie w komentarzach, hihi ;)

Ewa pisze...

dobrałyście się (jak mówiła kiedyś moja Ola) DIDEDALNIE :)

paauliska pisze...

piękne wszystko jest :)

Unknown pisze...

Naszyjnik wyszedł Ci mega! Wspaniała wymianka. ;)