sobota, 11 czerwca 2011

Dla Szuflandii...

Nie wiem, czy ktokolwiek zauważył, że na moim bocznym pasku pojawił się nowy banerek ... Szuflandii :)


Szuflandia to stacjonarny sklep w niedalekich mi Tychach, który założyła moja koleżanka i uczennica Decoupagu Ania :) Ania zaprasza do współpracy wszystkich, którzy coś tworzą, ponieważ Szuflandia to sklep z rękodziełem :) Moje rzeczy już tam są :)

A dziś powstały dla Szuflandii dwa chusteczniki...

1. Klasyczny Cappuccino





2. I pełen wiosennego piękna Motylkowy... nie umiałam sobie odmówić przyjemności zrobienia mu zdjęć w trawie, bo aż nie wiadomo, gdzie się kończy, a gdzie zaczyna ;)





2 komentarze:

Ewa pisze...

no noooo :) trzeba zajrzeć - jak tylko znajdę chwilę ;)

Princess i Princesa pisze...

bardzo mi sie podoba motylkowy :) sliczny jest
informacje o sklepiku, bardzo przydatna, kto wie, moze i ja wyplyne na glebie ton sklepikow stacjonarnych :)
pozdrawiam cieplo
Mcdulka