piątek, 24 czerwca 2011

Moje Fascynacje..

Już kilka dni temu zauważyłam, że w Szufladzie jest nowe wyzwanie "Fascynacje". Nigdy nie brałam udziału w takich wyzwaniach, ale temat tak zapadł mi w pamięć, że o nim myślałam, myślałam i postanowiłam napisać o jednej z moich licznych fascynacji.. o sutaszu. U mnie był jak z zakochaniem.. pierw zauroczenie, poznawanie, a teraz wielka miłość. Sutasz co dzień zachwyca mnie od nowa... swoją wielorakością, mnogość rozwiązań i nieprzewidalnością ;) Specjalnie na wyzwanie w szufladzie zrobiłam taki komplet:








8 komentarzy:

Kasia z Różności pisze...

Bardzo elegancki :)

Brydzia pisze...

Piękny komplet! Mnie też to zaczęło fascynować, ale na razie tylko w teorii :)) Dziękuję za udział w zabawie Szuflady!

ladybird pisze...

Bransoletka jest absolutnie odjazdowo , cudowna :)))))))

Jomo pisze...

Przepiękny komplet i piękne, eleganckie kolory.

Alegria pisze...

Śliczny jest , doskonale Cię rozumiem właśnie tak jest z fascynacją to jak zakochanie. Życzę Ci by ta fascynacja przerodziła się w pasję. Dziękuje za udział w wyzwaniu :)

katasza2 pisze...

ale pięknie Ci to wyszło, szczególnie bransoletka robi wrażenie

KasiaN pisze...

przepiękny komplecik, powodzenia w wyzwaniu

Ann pisze...

jest bardzo ładny :)