czwartek, 2 czerwca 2011

Niespodzianka...FOTORELACJA

i to dla nas :D Ostatni wygrałam Candy u Kasi w Różnościach dla Przyjemności i dziś dotarła paczka...a oto i fotorelacja :)

Ania bardzo się zdenerwowała, że paczka tak dobrze zaklejona ;p


Jak wyjęła poduszkę to od razu chciała ją wypróbować...


Ale największą radość sprawiły jej... ŻELKI!!!


Podusia i krasnale :)


No i wszystkie (oprócz żelek) nasze prezenty :) Dziękujemy Kasiu :)


No i podusia w użyciu.... nie chce mi jej oddać!!!


Jak się chwalić to na całego :D W zeszłym tygodniu zdobyłam nagrodę pocieszenia u Izuś w jej Candy i poniedziałek dotarła do nas taka oto książeczka :) Anula jeszcze na nią za mała, ale na pewno się przyda :)


No i skoro ja tyle wygrałam to już myślę o moim pierwszym Candy... tylko jakąś fajną okazję muszę znaleźć :)

3 komentarze:

Ewa pisze...

Cuda i cudeńka :) Same słodkości :)
A czy do zorganizowania candy musi być jakaś okazja?? ;)))

kasia pisze...

Szczesciara z Ciebie.Znam prace Kasi i nie dziwie sie,ze Anulka je przygarneła,bo sa perfekcyjne-jak Twoje kolczyki:)

Kasia z Różności pisze...

Popieram Ewę - ładna pogoda to też dobry powód ;)
Bardzo Ci dziękuję za tą fotorelację, bo oglądanie własnych przedmiotów w użyciu sprawia autorowi chyba największą frajdę! Mnie na pewno! A jeszcze z taką modelką - sama rozkosz i dzisiaj robię już lenia, a co! Buziole dla wszystkich :)