niedziela, 12 czerwca 2011

Sutasz i całe stado kogutów :)

Ciągle czekam na sutaszowe sznurki.... zaczyna mnie denerwować PP :/ No, ale skoro nie mam nowych to kombinuję ze starych ;)


1. Zielone zawijaski ze szlifowanymi koralikami z Jablonexu


2. Czerwone zawijaski ze szlifowanymi koralikami z Jablonexu


3. Fioletowe zawijaski



4. Srebrno - niebieskie zawijaski



No i całe stado kogutów :) Bardzo lubię tą serwetkę, no i cieszy się ona dużą popularnością więc powstały 3bransoletki, 5par kolczyków i 2 zawieszki :)

5. Bransoletka 3cm i kolczyki 6cm


6. Bransoletka 3cm i kolczyki 5cm


7. Bransoletka 2cm i kolczyki 5cm z dziurką


8. Bransoletka 3cm i kolczyki 4cm


9. Zawieszka 4cm z dziurką


10.  Zawieszka 6cm 

3 komentarze:

kasia pisze...

Sutasz cudny,a zielony najpiękniejszy.Decu "łowickie" piękne.Wiolu jakiego lakieru używasz do decu?Pięknie wygląda.

Ewa pisze...

Ach szalona kobieto, Tobie chyba jakieś krasnoludki pomagają, czy jak? :))) Wszystko mi się podoba - absolutnie wszystko :)

Kasia z Różności pisze...

Ojej - dzisiaj zawieszki to dla mnie cuda! Będą w sprzedaży, bo nigdzie nie znalazłam? :)