piątek, 17 czerwca 2011

Maraton??!! :)

Hmmm.. ktoś mi wczoraj zarzuciła maraton :), a ja po prostu po kilku dniach intensywnej pracy chciałam się pochwalić moimi wyczynami, a że nie chciałam wrzucać wszystkiego do jednego worka powstało kilka wpisów... zresztą materiału to mam jeszcze na kilka ;p 

A dziś zaprezentuję dwie skrzynki przyozdobione Decoupagem. Obie są dość duże, bo 20x20x10cm i obie mają wkładki zatem są bardzo pojemne :) A tak się prezentują :)

1. Ptaki i wachlarze w wersji Black






2. I taki oto wzór który bardzo spodobał się Anicie, no i mi też :)






10 komentarzy:

Ewa pisze...

fajna ta zielonaaaaaaaa....

ladybird pisze...

A mnie się podobaja obie :)

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

o tak, ta druga zielona jest fantastyczna!

Kasia z Różności pisze...

Zarzucałam ;), ale tylko pod tym względem, że mi pouciekały te posty i tylko przez przypadek na nie trafiłam! A ładne rzeczy pokazywałaś :)
Dzisiaj mi się ta druga podoba - suuuper!

kasia pisze...

Obie fantastyczne:)

Kajjka pisze...

Obie są piękne, każda w innym stylu :))

Lukrecja pisze...

pierwsza cuuuuuuuudna

Justyna pisze...

piękne skrzyneczki:)

Zdolność-tworzenia pisze...

Mnie urzekła ta z motywami japońskimi. Elegancka, orientalna i wyrazista.

Unknown pisze...

Gdybym miała wybrać, która ładniejsza, to chyba nigdy nie mogłabym się zdecydować. Obie mają coś w sobie.
W ogóle tworzysz bardzo pomysłowe rzeczy:)
Jestem tu pierwszy raz i będę wpadać częściej :)
Pozdrawiam!